Alla inlägg den 8 mars 2008

Av Loreto - 8 mars 2008 20:10

Mår inte 100 % just nu. Kan inte riktigt sätta fingret på varför. Jag brukar inte vara nere men nu orkar jag inte riktigt med ngt. Vill bara att tiden ska gå fort, helst sova.

Kan ha att göra med att jag precis har kommit hem från Chile och att det alltid lämnar sorg i mitt hjärta. Har haft svårt att anpassa mig till tiderna här, jag hade 4 timmars skillnad och kl 8.00 på morgonen här är kl 04.00 i Chile. Min hjärna mår inte bra.


Har ingen längtan efter att göra saker. Orkar inte ta tag i skolan. Jag bara längtar tills jag kommit igång och glömt den här perioden ;=) Men det brukar vara så, efter en dal kommer alltid en topp!!


Bästa stunden sedan min hemskomst var nog idag på träningen då jag höll pass. Glömde bort allt annat, mkt bra terapi.

Av Loreto - 8 mars 2008 20:04

Jag höll ett pass idag, första gången på mer än 3 veckor. Gick bra tyckte jag, vet inte vad alla andra tyckte. Blir alltid inspirerad när jag ser andra som tränar så hårt... skönt! Jag blir alltid på bra humör av att hålla pass, även när jag är som tröttast blir jag lycklig av att hålla pass... Jag får nog samma känsla som de som tränar av att ha gjort ngt nyttigt.


Krav maga slutar aldrig förvåna mig som system. Man kan göra så många olika övningar. Finns inga begränsningar.  Finns alltid nya jobbiga övningar man kan komma på och kombinera etc.


Klubben är också så fin, en stämning som är svår att hitta på andra ställen. Det har bara blivit så, mkt tack vare A.


Längtar själv till träning, ska komma igång antingen imorgon eller på tisdag ;) men jag ska fortsätta träna kick-box för att utvecklas i slag och sparkar.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards