Direktlänk till inlägg 24 mars 2009

Jag har flyttat till Malmö :-)

Av Loreto - 24 mars 2009 22:03

... och det trivs jag jätte bra med! Längtar inte alls tillbaka till Lund. Var så trött på att det aldrig fanns ngt att göra!!


Har bott i Malmö lite längre än 2 månader och trivs mkt bättre än vad jag trodde att jag skulle göra.


Har närmare till sjukhuset! Går gärna hem och tittar lite i affärer :-)


Kan blanda mer min träning, köra lite mer varierat och kan hålla fler pass i Malmö. Vilket aldrig har varit tidigare.


På helgerna finns det så mkt man kan hitta på att jag nästan inte vet vad jag ska välja ;-)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Loreto - 10 januari 2010 15:12

Mmmmm... jag undrar just det! Det går inte att bara hålla livet enkelt! Livet innebär en massa skit oavsett hur mkt man försöker komma undan.    Vem gör oss förberedda på skiten då? Ingen lär oss i skolan hur vi ska hantera livets problem. Det en...

Av Loreto - 6 oktober 2009 15:41

Japp, jag fick jobb till slut :-D På hudkliniken! Har det hur bra som helst... ska även börja titta på AT ansökan ;-)   Det är mkt roligare än vad jag hoppades att jobba som läkare! Nästa vecka börjar jag med egen mottagning och jag har börja...

Av Loreto - 10 september 2009 11:50

Försöker hitta jobb... och jag trodde att det skulle vara hur lätt som helst. Eftersom det faktiskt brukar vara hur lätt som helst... men inte just nu eftersom det är anställningsstop överallt!! JOBBIGT! Jag vill bara jobba . Men jag känner på mig ...

Av Loreto - 8 september 2009 14:13

Hittar man inte på ngt nytt varje år? Något som kommer att utrota mänskligheten? Galna ko-sjukan, fågelinfluensan etc etc. Varje år är det något annat! Jag erkänner att det kanske aldrig har varit lika stort i media, men jag undrar varför det egentli...

Av Loreto - 7 september 2009 14:53

Ser att det fortfarande är några som fortfarande klickar på bloggen ibland, trots att det var såååå länge sedan sist.   Jag har t.ex tagit läkarexamen ;-) Det har hunnit gå en hel sommar! Jag har varit i Chile och i Kroatien. Så mkt som händer som ma...

Ovido - Quiz & Flashcards