Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Loreto - 19 maj 2008 20:07

Jag hade vant mig vid solen så idag blev jag genomblöt i regnet!!! Och kallt var det också. Bussen var självklart SEN, vad annars.... det var en sån dag då det inte stämde helt enkelt. Skönt och uppskattat att komma HEM.


Imorgon ska det i alla fall bli fint. Tänker jag bära med mig paraply? NOT, jag har aldrig haft den vanan, varför skulle jag börja nu :)

 Om det regnar får jag väl bli blöt. Hoppas bara att bussen är i tid ;)

Av Loreto - 19 maj 2008 20:04

Jag trivs jätte bra på neuropsyk. Idag hade jag en patient tillsammans med en sjuksköterska. Det kändes så bra att "pat" blev så glad efter besöket. Jag gillar att göra människor glada. Det ger mig själv tillfredställelse :)


Vet inte om jag skulle vilja syssla med Demens, men själva platsen neuropsyk är bra. Jag trivs på alla sätt. Synd att det bara är en månad.

Ovido - Quiz & Flashcards