Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Loreto - 11 maj 2008 18:42

Eftersom internet inte fungerar hemma kan jag inte skriva inlägg lika ofta. Och nu när jag väl skriver kommer jag inte ihåg allt som jag ville skriva ;)

Har varit på stranden idag i Falsterbo. Så vackert. Havet var inte direkt bäst men helt okej så här i mitten på maj, egentligen början på maj.

Igår var jag och grillade på skryllet utanför Dalby med min familj. Underbart!


Vädret är så fantastiskt och jag vet inte om jag ska vara överlycklig eller orolig. Överlycklig eftersom jag njuter så mkt och orolig eftersom det kanske är bevis på hur mkt stryk miljön har tagit.


Ikväll ska jag träna, kick, och det ska blir jätte bra.


Läser en bok om optimism och jag ska skriva några rader från den snart. Och jag ska försöka tänka mer och mer optimistiskt.


Ha en super dag!

Ovido - Quiz & Flashcards