Alla inlägg den 14 maj 2008

Av Loreto - 14 maj 2008 13:13

Igår var jag på bio och såg Iron Man. Jätte bra film tyckte jag. Hade mkt roligt. Filmen var genomtänkt. Gillade hela idén med historien. Det roliga är att jag läste att den skulle vara sådär, men jag brukar inte bry mig eftersom jag aldrig håller med kritikerna. Jag tyckte att den var underhållande och spännande.


Det satt tre pojkar/killar längst fram och var jätte stökiga och störde en hel del. Men man glömde bort dem då och då. Det roliga var att ingen sa åt de att vara tysta, och vi kommenterade att i andra länder skulle de ha blivit utkastade ganska fort :)


Ibland önskar man själv att man var en Super Hero, att man hade krafter. Vet inte riktigt vem jag skulle vilja vara då. Kanske LaraCraft, som bara gör sånt hon gillar och som aldrig blir rädd.

Av Loreto - 14 maj 2008 11:10

Hur kan föräldrar bara kräva så mkt av sina barn. Tro på ngt sätt att det är barnens uppgift att göra saker för att de ska må bra? Märker de inte när de kräver för mkt?

Vet inte om alla föräldrar är sådana men många är det. Förstår inte att barnen ska göra saker för sin egen skull.




Ovido - Quiz & Flashcards