Alla inlägg den 2 maj 2008

Av Loreto - 2 maj 2008 17:00

Mmm... hur svårt kan det vara?!?! Och behöver det verkligen vara svårt? Är det meningen?

Utvecklas man mer om man har problem ibland? Min hjärna vill väldigt gärna tro att det är så! Att man på ngt sätt måste ha både toppar och dalar i livet och i kärleken för att man ska kunna upskatta det till max! Kanske har jag fel, men det hjälper mig att kämpa vidare :) och det är en bra grej.

Skönt att man är kär! Skulle inte vilja ha det på ngt annat sätt, fast jag tror det ibland. Pga frustrationen som man upplever när man inte tänker likadant. Därför är det viktigt att omvärdera allt i ens liv hela tiden. Det mantrodde igår kanske inte stämmer idag.




Av Loreto - 2 maj 2008 16:52

Då är det dags för seminarie igen. Denna gången i Motala. Temat blir tredje parts skydd. Hoppas att det kommer mkt folk och att det blir lika lyckat som vanligt.

Det ska bli kul att träffa lite andra människor :)


Jag ska passa på och träna med en instruktör där ikväll, sparras lite. Kommer att bli skönt. Jag gillar att slåss. Har alltid gillat det!! Träningen passar mig. Jag blir så glad av att kämpa hårt.



Av Loreto - 2 maj 2008 16:46

Idag var det tenta!! På en klämdag!! Inte en människa på universitetsomr. Endast vi galningar som skulle tenta.

Och hur gick det för mig? Kommer jag inte veta innan jag får resultatet. Jag gick typ först kl 10, och vi hade skrivtid till 13.00 hahahaha... men jag kan inte sitta och försöka bli upplyst och plötsligt komma ihåg saker. Antingen kan jag det eller inte.


Flera frågor på det tråkigaste som finns, namn på läkemedel!!!!! Att bara memorera in en massa namn sådär funkar inte för mig. Så vi får väl se hur det går. Annars finns det ju alltid en omtenta.


Ny kurs i alla fall på måndag. Demens blir temat för min selektives.


Nu ska jag ha en helg utan att plugga alls!

Ovido - Quiz & Flashcards