Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Loreto - 19 augusti 2008 23:39

Nu har vi badkar igen och det betyder att man kan bubbelbada och det ska jag göra typ NU!!


Har längtat eftersom det är så skönt att relaxa i bubbel. Och nu när jag har träningsvärk med... det kommer att bli perfektion!


Av Loreto - 19 augusti 2008 16:44

Har inte orkat träna alls sedan jag kom hem från Kroatien. Jo en dag var jag på seminarie och igår körde jag lite med bells, men annars står det verkligen stilla. Jag har lust innan det är dags att ge sig iväg sen blir jag bara TRÖTT.... hehehehe


När som helst nu, tror jag. Och så börjar terminen och så ska jag åka på instruktörsläger första veckan i september och träna 4 dagar heltid.


Man brukar ha så mkt lust att ta tag i saker efter sommaren. Men det tar ett tag att bara ge sig iväg och sätta igång.


:)

Av Loreto - 19 augusti 2008 16:42

Jag har det så bra i den nya lägenheten. Älskar den!! Har inte alls gjort allt som ska göras ännu men det är så fiiiiint. Och allt vi gör blir så bra!


Här kan man verkligen koncentrera sig och sitta lite för sig själv :)


Inget köksbord ännu ;) så där är det tomt MEN MEN den som väntar på ngt gott....

Ovido - Quiz & Flashcards