Alla inlägg under juli 2008

Av Loreto - 23 juli 2008 21:48

2 fastrar och en kusin. Funkar bra, alla är lugna och klarar sig bra på egen hand.

Nu har de varit i Rom och turistat. Får höra ikväll hur de har haft det.


Jag var i Rom när jag var liten. Fin stad. Men helst ska man nog åka under våren eller hösten. Nu är det FÖR varmt.



Av Loreto - 23 juli 2008 21:45

Jag har haft det så bra i Kroatien. Älskar landet och havet är underbart...

Vi var 30 personer och alla kom bra överens.


Dansat jätte mkt och festat och solat och badat. OCH tränat.


Vill snart tillbaka igen :) Och till alla som läser, ÅK! Det är helt underbart!

Av Loreto - 23 juli 2008 21:41

Har testat jet ski, under resan i Kroatien. Tycker att det är jätte kul. Adrenalin kick. Först var jag lite rädd men det gick över ganska fort och jag blev helt överglad och körde fortare och fortare :)



Av Loreto - 19 juli 2008 19:54

Nu är det över. Så bra allt blev och så roligt vi har haft.


Kommer att längta till nästa år och det kommer säkert många av deltagarna också att göra.


Vi har verkligen njutit och tränat. Inget annat. Och allt har bara funkat så bra. Ni skulle bara veta ;)



Av Loreto - 2 juli 2008 17:14

Så är det dags för Croatia Summercamp!


Håller på och planerar allt. Tar lite tid men det är det värt.


Kommer att bli så underbart med VÄRME, HAV, SOL, DRINKAR och VÄNNER...



Av Loreto - 2 juli 2008 17:13

Vi har haft sommarläge i Malmö och det gick hur bra som helst.

Det var massor av träning och flera stressande moment för oss som organiserade och undervisade, men allt bara gick vägen!!


Jag hade jätte kul och hoppas att alla andra också hade det, eftersom det är målet.



Ovido - Quiz & Flashcards